Koduleht

Peppersack koduleht



Koduleht: peppersack.ee (minu versioon ei ole aktiivne)
Tellija: Peppersack AS
Eesmärk: Luua kliendi ettevõttele uus virtuaalne identiteet ehk koduleht
Kas minu tehtud koduleht on veel aktiivne? Ei


Projekti väljakutse

Minu seekordne klient oli juba pikki aastaid Tallinna Vanalinnas tegutsev restoran nimega Peppersack (tänapäevaks on selles koosseisus restoran oma tegevuse lõpetanud ning kohta opereerib uus ettevõte ja meeskond). Paljud kindlasti teavad ja on seda imelist toidukohta külastanud ning veendunud, kui vingeid ajaloolisi paiku võib leiduda meie Tallinna Vanalinnas.

Kliendiga esimest korda kohtudes oli tal juba olemas koduleht, mis tegi kenasti oma tööd, kuid tema “best before” oli lihtsalt läbi saanud ning tuli teha otsus uue ja kaasaegse kodulehe loomise kasuks.

Kuna minu klient asus Vanalinnas, siis oli tema külalisteks/klientideks väga erinevate riikide kodanikud. See oli ka kodulehe loomisel üks väljakutsetest. Loodav koduleht pidi kõnetama ükskõik keda ning andma arusaadavalt edasi infot, mida üks restorani leht peaks andma, võimaldama teha vajalikke toiminguid ning seejuures pidi jääma oma visuaalse poole pealt ajaloohõnguliseks.

See viimane oli vast üks suurimaid “pähkleid”, kuna ideid ajaloolise välimusega restorani veebilehe tarbeks internetist leida on pea võimatu. Loomulikult pidi koduleht olema valmis nö suhtlema külastajatega mitmes eri keeles.


Lahendus

Panin kokku kodulehe disaini, kasutades ideid juba olemasolevast kodulehest ning kohandasin need siis tänapäevasesse vormi.
Kodulehe loomisel oli peamine see, et see oleks lihtne ja hõlpsasti kasutatav ka mobiiltelefonist kuna paljud turistid ju kasutavad seda, et restorani tulla või tulekut planeerida.

Kodulehel oli olemas lisaks ajaloolisele infole, menüüle, jms ka broneerimisvorm, kus külastaja sai enne tulekut omale kenasti laua broneerida. Samuti sai veebilehe külastaja soovi korral saata otse kodulehelt kirja otse Peppersacki personalile, juhuks kui mõni küsimus jäi vastuseta. Vanalinnas ära eksinud turisti aitas restoranini juhatada Google Map-i viide/teejuht, mille leidis väga lihtsasti kodulehelt.

Koduleht sai ka rahvusvahelise vormi ehk siis suudab see sisu edasi anda neljas eri keeles.Loomulikult oli kodulehe arendamisel pööratud suurt rõhku, et leht oleks kiire, kiire ja veelkord kiire. Lisaks sellele on kasutatud ka kõiki asjakohaseid turvanõudeid, mida üks tänapäeva veebileht peab kasutama.


peppersack koduleht erinevatel ekraanidel