Maandumisleht

Joybräu maandumisleht


Koduleht: joybraeu.ee
Tellija: Myroom OÜ
Eesmärk: Luua kliendi ettevõttele uus “landing page” ja e-pood.
Kas minu tehtud koduleht on veel aktiivne(2022 alguse seisuga)? Jah


Projekti väljakutse

Minu seekordne klient oli ettevõte, kes tegeles erinevates valdkondades. Üks nendeks valdkondadeks oli millegi müümine läbi e-kaubanduse. Kliendiga esimest korda kohtudes oli tal juba olemas koduleht, mis tegi kenasti oma tööd, kuid see oli ühe e-kaubanduse teenusepakkuja süsteemis. Kuna klient soovis pisut rohkem paindlikkust, siis otsustas ta lasta omale teha enda maandumislehe ja e-poe, kuhu läbi internetis olevate reklaamide kliente juhtida.

Uus koduleht pidi andma edasi toote olemust ning “kõnelema” just selle sihtgrupi külastajatega.
Lisaks Eesti turule tegutseb minu klient mitmel välisturul ning ka selle toote koduleht pidi olema mitmekeelne. Alustuseks pidi see olema eesti- ja soomekeelne.


Lahendus

Kodulehe välimuse loomisel kasutasin pisut Google abi ning tutvusin antud valdkonna eripäradega.
Antud valdkond, mida koduleht reklaamib ja müüb on mõeldud paljuski keskmisest rohkem edevatele inimestele. Seepärast sai ka loodud edevate piltidega toodet tutvustav esileht ning seejärel saab huviline ka juba kerge vaevaga tellida omale sobiva suurusega tootepaki.

Kuna antud kodulehte ei saa nimetada päris e-poeks, sest tooteid on vähe, siis nimetan seda pigem toote “landing page-iks” või siis eesti keeles maandumisleheks. Juurde on lisatud toote vaated, maksmise moodul, pakiautomaadi valiku moodul, e-kirjade genereerimine näiteks ostu kinnitamise tarbeks ning ka PDF-arve automaatne genereerimine.

Loomulikult on kodulehe arendamisel pööratud suurt rõhku, et leht oleks kiire, kiire ja veelkord kiire.
Lisaks sellele on kasutatud ka kõiki asjakohaseid turvanõudeid, mida üks tänapäeva veebileht peab kasutama.