Projekt
Projekti väljakutse
Meie kliendiks oli/on ettevõte, kes alles alustab oma tegevust. See tähendab seda, et eelnevat kodulehte ei ole ning pidime alustama oma tööd täiesti algusest. Kliendil olid olemas juba logo ja kirjastiilid, mis andsid mõned mõtted, milline peaks olema disainisuund. Kuid kliendil endal selge nägemus puudus, seega tuli see töötada välja meil.
Klient soovis, et kodulehe külastajad saaksid kodulehelt informatsiooni trennide ja muude teenuste kohta ning saaksid ka broneerida aega treeningusse. Lisaks sellele soovis klient ka tegeleda sisuturundusega ehk siis kirjutada aegajalt kasulikke artikleid oma valdkonnast. Seda mitte kohe, kuid selline võimalus peaks olema tulevikus.
Väga olulisel kohal olid uue kodulehe projekti alguses turvalisus, lihtne kodulehe haldamine ning jätkusuutlikkus. Samuti peab koduleht olema kasutatav väga hästi mobiilis.

Lahendus
Arendasime kodulehe, kus suur rõhk on lihtsal navigeerimisel ja lihtsasti hallataval menüül.
Kodulehe külastajaid tervitab esileht, kus on lühidalt info, mida tal esmainfo jaoks kõige rohkem võiks vaja minna. Külastaja saab kiiresti informatsiooni, kas treeningutes on vabu kohti või kui on uus klient, siis saab tutvuda kohe ka selgelt välja toodud hinnakirjaga. Küsimuste jaoks on kodulehe jaluses ka kontaktivorm, millelt saab lihtsasti, ilma kodulehelt lahkumata, kirjutada otse Crossfit Kuubik info e-posti aadressile. Kodulehe arendusel panime suurt rõhku sellele, et see töötaks kiirelt, turvaliselt ning oleks ilus nii mobiilis kui ka tavaarvuti ekraanil.

Tulemus
Valminud kodulehega saad tutvuda siit:
